onsdag 6. februar 2008

Robbet i Porto Prinsesa

Saa kom jeg meg altsaa til Filippinene. Etter aa ha ventet bokstavelig talt hele dagen paa flyplassen og ha smort paa med historier om reise fra Norge og bryllup til familien dagen etter fikk jeg siste billett paa siste fly. Men det kostet, det skal de ha.
Jeg kan gi mange gode tips om hva man gjor paa en flyplass i lopet av en hel dag....

Dro rett til Porto Princesa paa Palawan der jeg motte Eivind. Vi hadde en hyggelig tur rundt i byen og en noksaa fuktig kveld paa pub. Eivind ble forelsket og jeg ble full. Glemte aa ta ut nokkelen fra hotellromdora naar jeg skulle legge meg, sovnet som en stein i lopet av et sekund og horte tydeligvis ikke nattegjesten som robbet meg for 8000-9000 Pesos og en 50 dollar lapp..

Vel vel..., naa er vi uansett kommet til et av maalene. Hvit strand, turkist hav og late dager. Dag, bente og lille eivind er oxo kommet. lille eivind hadde uflaks idag og fikk brennmanet paa seg saa han er ikke i form. Jeg kan ikke skrive mye. Bare strom mellom 6 og 10, lang ko og treg linje. Rasjonerte nettminutter altsaa..

Ingen kommentarer: