onsdag 30. januar 2008

booking og boarding

KUALA LUMPUR. Jeg booket et fly for lenge siden fra KL til Manila, printet ikke ut billetten for jeg tenkte jeg skulle spare den paa mailen slik jeg bruker aa gjore. I lopet av den lange tiden mellom booking og boarding glemte jeg faktisk naar (og hvor faktisk..) jeg skulle dra.. Ingen problem tenkte jeg og gikk paa nett for aa printe billett. Lett som en plett. Men billetten var ikke der. Saa jeg sjekket litt rundt paa nett og fant ut naar flyet som jeg trodde jeg skulle ta gikk. Tidlig paa morgenen dagen etter viste det seg, men jeg var ved godt mot. Stilte klokka og la meg til aa sove. Du vet jo hva som skjedde, selvfolgelig forsov jeg meg. Men ikke fordi jeg glemte klokka men fordi jeg ikke hadde stilt klokka.. Tidsforskjell mellom Kambodsja og her vet du. Saa en time forsinket, uten egentlig aa vite hvilket fly jeg skulle ta, tok jeg turen itl flyplassen. Det maatte jo gaa galt. Jovisst kunne de fortelle meg i informasjonen, jeg hadde billett til Manila men flyet gikk for en time siden..

Jeg var saa glad for at det bare var meg paa tur da. De jeg hra reist med har smertelig faatt oppleve at slikt skjer paa tur med meg, denne gangen hadde jeg iallefall bare meg selv aa staa til ansvar for.. Vel saa naa sitter jeg her da litt strandet i Kuala Lumpur, uten noen vei til retrett..
Jeg har bestilt frokost ogsaa sjekker jeg litt rundt paa nett da for aa prove aa finne en vei ut av knipa.. Men det ser nok ut til at det ikke ble noen dagstur til Kuala Lumpur likevel...
Tjo hei!

Ingen kommentarer: