onsdag 16. januar 2008

SUKOTHAI. Har dratt fra Mae Sot der jeg siste dagen besokte flyktningeleiren (den historien kan du lese i Porsgrunnsposten neste uke..). Er i Sukothai der det finnes en park med tempelruiner etc a la Angor Wat. Planen var at jeg skulle nyte en dag i bilfri park, ha picnic og kose meg for nattbuss til Bangkok. Vaaknet opp idag med magesyke. Saa idag har jeg ligget i parken som en annen uteligger og provd aa holde paa deg jeg har i magen. Naa er jeg paa internettkafe for aa drikke en cola, kanskje det hjelper? Jeg begynner aa bli ganske sliten naa, snart for gammel til dette kanskje?? Jeg har planer om aa finne et hotell i Bangkok med svommebasseng og folk som duller med meg, hvile der et par dager ogsaa dra til Kambodsja.. Vi faar se hvordan det blir... Visumet mitt gaar ut 21 januar saa jeg maa uansett ut av landet for den tid..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Mette,
Om fjorten dager sitter vi på flyet til Manila, sammen med familien Bråten/Jenssen. Nå begynner nedtellingen og reisefeberen begynner å melde seg. Liksomvinteren hjemme frister ikke lenger, men det gjør det smaragdgrønne vannet på Filippinene (håper virkeligheten lever opp til de fine bildene vi har brukt de siste seks månedene på å beundre.
Ta vare på deg selv. Hilsen fra Gina og Roger.